Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Met onze 'red goes green'-campagne vieren we World Sustainability Day
Duurzaamheid is een wereldwijde inspanning en bij Aalberts integrated piping systems zijn we er trots op dat we met de hulp van onze geweldige medewerkers de leiding nemen hierin.
Dit jaar lanceerden we onze duurzaamheidsuitdaging ‘red goes green’ om de
zinvolle acties die onze mensen al ondernemen te meten en ze te inspireren om meer actie te ondernemen– en de resultaten zijn echt inspirerend.
De tiendaagse uitdaging moedigde medewerkers aan om duurzame praktijken in hun dagelijks leven te implementeren. De campagne, waaraan deelnemers uit de hele wereld meededen zoals de Amerika en EMEA/APAC-regio’s, hadden als doel kleine, zinvolle acties te stimuleren voor een groenere toekomst. De uitdaging benadrukt onze inzet voor duurzaamheid als een belangrijke focus in onze activiteiten en cultuur.
Deze campagne was echt wereldwijd, met deelnemers uit de Verenigde Staten, Canada, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Midden-Oosten, Nederland, Zweden, Verenigd Koninkrijk, China en Taiwan. De ‘red goes green’-campagne schetste 23 specifieke actiepunten over 5
belangrijke categorieën – recycling, wonen, koken en voeding, consumentenaankopen en vervoer. Aan het einde van de uitdaging werden medewerkers ondervraagd om de impact van hun inspanningen. De resultaten waren bemoedigend, met een wijdverbreide invoering van duurzame praktijken die gerapporteerd werden.
Bij de topactiviteiten liep of fietste 43% van de deelnemers korte afstanden om hun
koolstofvoetafdruk te verlagen, terwijl 34% overgebleven maaltijden gebruikte om voedselverspilling tot een minimum te beperken. Recyclinginitiatieven zagen ook opmerkelijke betrokkenheid, met 31% die herbruikbare koffiemokken en waterflessen gebruikte, en
25% gebruik maakte van gemengde recyclingbakken. De campagne bevorderde een verhoogd bewustzijn van dagelijkse gewoontes die bijdragen aan een duurzamere levensstijl, van het loskoppelen van ongebruikte apparaten tot
onderzoek naar milieuvriendelijke producten.
Terwijl onze 2024 ‘red goes green’-campagne is afgelopen, is onze toewijding en
inzet om een duurzame toekomst te creëren groter dan ooit. We hopen op dit momentum voort te bouwen.
Het benadrukken dat duurzaamheid niet alleen een tijdelijk doel is, maar een blijvende inzet is hierin ongelofelijk belangrijk.
- ,
deel dit bericht